Hallå i stugan

Pallade bara inte blogga igår. Läste Twilight istället :) Började läsa på eftermiddan, och snart är boken slut :'O Tur att det finns tre till :) Inget speciellt här hänt dom här dagarna i skolan, mest bara onödiga saker x) Idag gick vi till stendal, sen när vi kom dit fick vi sluta. Helt onödigt tycker jag! Som tur va så kom vi i tid till bussen tillbaka :) Åkte till stallet med Anja,Marre och Tessan. Har tagit hand om Cooper, och Linda frågade om jag kunde beta Daytona så då gjorde jag det.

Sen var det dags för ridning :) Fick spirit, utdelad, det var sista gången idag. Först hade vi dressyr, då lyssnade han ganska bra och gick fint å sådär. Men sen skulle vi leka och då blev han plötsligt seg! Hah x) Men vårt lag vann ändå (a)

Nu är jag hemma, ska sätta på te :) DH är det också, får icke glömmas.  Sen ska jag läsa dom tre sidorna jag har kvar i Om jag kunde drömma :( Kommer inte att överleva tills imorn, när jag får tvåan av Anja x) Hah nej nu måste vi vara lite seriösa. Är på jättekonstigt humör! Haha det kanske ni märker ibland x) Men men nog pratat strunt.

Ciao /ida


Kommentarer :)
Postat av: sara

Lyxigt dig som har alla bra böcker kvar:D

2009-06-09 @ 21:14:34
URL: http://rosajeans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0