Herr Böna :D

(Bloggar för igår.) E & jag tog bussen till stallet vid tio. När vi kom dit så tog jag in den nya ridskolehästen, Sophie. Sen borstade jag på lilla Cooper :) Sofia skulle rida för Wille, så jag gjorde iordning också.  Kollade när hon red, skrittade av sen. Tog hand om C på dan, och var med tjejorna :) Skulle ju rida specialen på kvällen, och lappen med hästarna kom upp vid typ .. öh kommer inte ihåg men vid fyra fem kanske xD Iallafall. Jennie skulle ha Nova, Viktor Nikita, Elin Falken, Alice Ivan, Marre Saga, Becka Symfonie, Anja Lollipop (som tyvärr tydligen var halt så Anja fick byta till Banjo) och jag *trumvirvel....* Mr Bean :D Hah det stod Herr Böna på lappen :) Jag blev jätteglad, trodde inte jag skulle få honom xD
Det gick faktist ganska bra, han är ju ganska svår förstås och det gick ju inte superbra. Men jag är nöjd! Vill definitivt ha honom igen!

Kollade på Grey´s på kvällen :)

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: sara

Vad kul att du fick honom:D

2009-06-04 @ 14:15:30
URL: http://rosajeans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0