***** sl x)

Tjabba x) Igår sov anja hos mig :) Vi hade jättekul <33 Kollade på Twilight :D Haha den är nästan bättre än HP ;) Haha men nu ska jag läsa böckerna. Om jag bara hittar nån att låna. Vi åkte till stallet idag, har tagit hand om lilla C.
Han var lika söt som vanligt :) Borstade länge. Vi skulle ta bussen hem sen, jag E&J. Vi tog bussen till Tumba, gick till Willys och köpte lite grejer och sen gick till bussen igen. Då kom den, och vi missade den.. Sen sprang vi typ till tåget, och när vi går på säger dom i högtalarna att tåget inte kommer stanna i tullinge på order av polisen! Vi ba men fan, så vi springer till bussen och tar den hem. Suck asså! Nu flyger det helikoptrat och det åker runt bilar här i Tullinge xD Undrar vad som har hänt.. Aja!  God natt :)

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: Anonym

oj, undrar vad som har hänt? :O

2009-06-07 @ 22:08:15
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0