"Campinglivet passar oss"

Halloj, det blev en dag tidigare.. Hade gärna stannat kvar, men det blev inte så xD  Ska berätta lite om dom här två dagarna ;P Haha ruriken, det var inte vi som sa det men jag kommer till det.

Tisdag: Yvonne kom och hämtade E & mig vid typ åtta :) Då åkte vi till, haha kmr inte ihåg var det hette men nånstans i Stockholm iallafall (a), dom och så bytte vi bil ;) Jag och E åkte med Peter, Jonas & Marcus.
När vi kom fram ställde vi in grejerna och lite sånt, å kollade runt lite. Vi tog motorbåten till "Hästön", där det finns massa hästar och ponnier som går på bete typ. Tog med oss fika ;) Hah jag och Marcus hade morotskrig x) Nä, men vi kastade morötter på varandra ^^ Marcus tog sig en liten tur på en ponny också haha, men han blev avkastad direkt ;P
Det var nåra som hade tältat där typ, och när vi kom i land sa dom - Campinglivet passar oss!
Hahaha de lät lite kul, som om dom typ sa det bara för att vi kom x)

Vid typ fem kom Jennie :) Hon hade vart på kryssning. Haha just nu är jag så trött,och kmr inte ihåg så mkt x) Men vi hade iallafall kul, sen på kvällen skulle vi berätta spökhistorier men det blev inte så mkt med det, vi pratade mest om massa annat ;)  E,J& jag skulle sova i den stora sängen, men eftersom vi alla redan satt där så sov Marcus typ nere vid våra fötter, haha ^^ 

Onsdag; Vaknade typ 5 och var somnade igen vid typ 6 x) haha hörde hur nån kom in och tog kort på oss vid typ nio x) Det måste nog ha sett lite roligt ut när tre stycken sover som vanligt och en vid fötterna på andra ledden :P Okej, det lät konstigt. Aja!

Vaknade vid tio av Marcus, som typ försökte kittla mig elr nått så jag ramlade ur sängen (a) Och han lyckades -.- Haha. Åt frukost, sen gick vi ner till bryggan.
Det har vart superhärligt väder!  Har varit på bryggan mkt, solat och stänkt vatten ^^ Badade också en gång, sen hoppade jag upp och efter ett tag blev jag nerputtad av Marcus igen :P Hah, så man kan nästan säga att jag badade två gånger (a)
Men vi har iallafall haft supermysigt, tycker jag :)  Var tvugna att åka hem vid typ tre elr va de va..
Hoppas vi kan åka dit igen :) <3

Jag har tagit massor av bilder! men dom kmr imorgon. Nu måste jag sova ;)
Guuud va långt inlägg blev! Duktig du va om du orkade läsa hela :)

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0