too much reading

Hej. Inte mycket har hänt efter skolan..... Eller, jag har snart läst halva Twilight xD Asså det går verkligen inte att sluta läsa! Och jag försöker att läsa sakta... Men aja jag får väl läsa om dom igen ;)
M och jag åkte för att köpa ny dator, och det gjorde vi. Men när vi kom hem och packade upp såg jag att det inte fanns nån skärm! Suck!!! Ville verkligen ha den nya datorn.... Åh va sur jag blir x) Men M sa att hon skulle åka dit imorn

Nu ska jag väl läsa lite bloggar sen kanske gå upp å kolla på tv elr nått. Och läsa x) Hah byebye


Kommentarer :)
Postat av: Emelie

haha XD du kommer ju inte ha något kvar att läsa sen! XD :P

2009-06-11 @ 21:23:17
URL: http://emmiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0