Usch för regn.

Hallo! Idag åkte klassen till Naturhistoriska.. Man fick papper med frågor, och så skulle man gå och leta efter svaren. Inte så kul, men man gick ju med dom bästa :)<3 Hah man kunde vinna godis eller va de va xD Men vet inte hur det gick för oss. Till lunch åt jag en köttbullebaguette (stavning?) från Pressbyrån. Kom hem ung. vid två :) Så det var inte så länge sen.  Nu ska jag kanske äta nått, fast är inte så jättehungrig. Haha igår när jag kom hem från stallet vräkte jag i mig mat för jag vad så hungrig xD  Skriver kanske ikväll :) Ciao /Ida

Kommentarer :)
Postat av: randi

det var fett segt med papprena!!

2009-06-04 @ 15:28:01
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0