en dag med tjejorna :)<3

Tjena! Idag var det sista "riktiga skoldagen". Vi hade typ vanliga lektioner xD Eller den enda riktiga var NOn där vi bara kollade på filmer om jordbävningar och sånt på youtube :P  Efter skolan köpte jag sommarkort :D Äntligen, tack M :)<33
Vi fem åkte till sumpan, där vi träffade Debbie :)<3  Vi gick till bowlinghallen, köpte en cola. Sen kom Emelie, som ska med till ridlägret. Har inte träffat henne, så det var kul :) Vi delade upp oss i lag, för det hade blivit för många om alla skulle köra på samma bana :P Debbie,jag,emelie w och jennie  var i ett lag, och dom andra i det andra x'D 
Det var kul, jag vann i vårat lag (a) Och vårat lag vann över dom andra ;) Hah det blev lite konstigt.

Sen gick vi till "den gyllene måsen" HAHA och åt x) Sen gick vi hem till Debbie. Åt glass, kollade på filmer från Järvsö och var allmänt "skrattiga" :)<3  Sen var vi tvungna att åka hem, A&T tog bilen och E,J och jag fick åka buss.. Men tur att vi hade korten då ;) 

Nu är jag hemma, E&J kommer snart och ska sova över <3 Stallet imorn. Skriver på kvällen elr nått.
Puss&Kram /Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0