v. 23

Idag var det typ sista vanliga lektionerna för mig. Eller, vi ska typ ha vanliga lektioner på fredag.. Eller? Jag vet inte x) Men imorn har vi iallafall massa grejjer som vi ska kolla på, och sen på onsdag är jag ledig :) På torsdag ska vi till skansen. Sen slutar vi nästa vecka! Skönt.

Lektionerna gick ganska snabbt. Åkte till stallet efter med Anja :) Har tagit hand om Cooper och vart med på avslutningen för skötare,stallvärdar och alla andra x) Det var kul. Vi grillade, körde brännboll, hade vattenkrig och massa annat xD Debbie var på skrefsta idag också :D <3
Åkte hem halv åtta, sitter nu här och äter "kvällsmacka" :) Usch, har hicka för tredje gången idag! xD
Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag börja på HP 7 :) Sista boken! :O :'(

Vi ses /Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0