1 år idag <3

Hejhej, idag har det vart massor av snöbollskrig i skolan.. Blev träffad ett par gånger, men inte så mkt x) Vid lunch fick jag jätteont i magen, men det gick över när vi kom till stallet. Smörjde, sen fanns det inget mer att göra. Samma som igår.... Aja. Red Lollipop på kvällen, han var fin. Fast mest i slutet. Det var superkul :) Föresten så firar jag och Cooper vår 1års dag idag :) Det blev inte så mycket "firande" men han fick gottgott och massor av pussar <3 Jag lägger in en bild på oss :)  Nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s. Syns imorgon. /Ida

Kommentarer :)
Postat av: randi

gud vad jag var trött på dig den dan!! Du tjatade hela dan på att det var din och koppens 1års da! <33

2009-03-15 @ 16:18:20
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0