Direkt från Falkbergsskolan.

Hallå! Sitter i biblioteket och bloggar, snart ska jag och E börja jobba matte. Imorse hade vi håltimma på tyskan, sen musikprov. Jag tror det gick bra (a) Måste fråga Micke vad jag fick för resultat... Sen hade vi svenska, vi hade nån vikare för Camilla är sjuk. Jag är typ klar med det vi håller på med, så jag läste x) Sen lunch, chili con carne (stavning?!). Efter det hade vi so med vikarien, och nu matte. Ganska kort dag känns det som.. Vi slutar efter matten, då ska jag hem och plugga lite kanske. Bloggar när jag kommer hem ;) Ciao

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: Emelie

Synd att du inte ska till staLLET IDAG! :(<3

2009-03-18 @ 14:12:12
URL: http://fotowallin.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0