Hej vinterland!

Hallå! Idag har det faktist varit ett par plusgrader, så snön kanske försvinner snart :) Eller, jag vill att den ska försvinna men ändå inte. Det kan vara mysigt och sådär, men ändå jobbigt för det blir massor av snöbollskrig i skolan. Har blivit träffad minst tio gånger idag! Några av våra klassrum ligger i ett enskilt hus, så vi måste gå mellan skolan och "paviljongen" som det heter. Så man får väl räkna med snöbollskrig där. Idag hade vi bara fyra lektioner, som vanligt på torsdagar. Haha vi hade jättekul på tyskan. Marre och jag kollade efter nya ord i ordboken, och vi hittade ganska "roliga" x) Efter tyskan slutade vi, så jag gick hem. Nu sitter jag här, chattar med Kevin (systerson, han är bara för söt) och kollar på tv. åååååh vad jag vill ha en laptop...... Köpa en till mig? :) (a)  Längtar till min födelsedag! Kram /Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0