New haircut

New haircut

Tjollahopp! Idag åkte jag med M till Skhlm :) Hon gick till frissan, sen skulle jag också göra det men jag bangade (a) Den ända jag litar på är M. Hon får göra vad hon vill med mitt hår ;) Nästan xP Iallafall, sen tvättade vi bilen och köpte gottgott. Efter det åkte vi hem och åt middag, och så har M klippt mig ;) Det blev bra, tror jag x) Alltså, har aldrig haft såhär men jag kanske får några kommentarer i skolan på måndag ^^) Bilder kanske kommer.
Nu ska jag fortsätta med filmen. God kväll

Haha ^^)

Kommentarer :)
Postat av: randi

oooo :O har du klippt dig? hur?! :D kramiss kramiss ses imårrn

2009-03-08 @ 18:02:51
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0