Äntligen fredag!

Hejsan, i det här inlägget blir det väl mest tankar och sånt. Ja, jag måste skriva ner mig lite :)  Eftersom jag redan har berättat om dagen.  Innan lunch när jag satt och väntade på Jennie så tänkte jag lite på att jag älskar att planera! Visst, det är många andra saker jag älskar också (x)) men planera är oftast kul och alltid bra. T.ex att planera allt man ska göra i stallet. Det kanske låter lite konstigt, men det är väl jag antar jag..
Vi kollade på nån konstig film på sista lektionen, den var lite rolig men mest äcklig xD
 Han i filmen gjorde typ illa sig hela tiden.. Men nog pratat om det!

Dagens låt får bli den som jag sjöng på hela vägen hem från skolan, Fool's Garden med Lemon Tree.
Hihi släppte ut Herkules i trädgården när jag kom hem :) Han blev verkligen superglad! Han sprang runt lite, och ja gjorde vad han nu gjorde. Sen släppte jag in honom. Sötis <3

Nu ska jag gå och packa till ikväll, måste ha med mig typ täcke,kudde och min bag med alla sovsaker... Mycket att bära men det får väl gå! Jag tar med mig kameran, måste ta många bilder! Vi ses :)

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0