En lång dag.

Tjaba! Idag har varit en ganska bra dag :) Det bra-iga var att vi fick åka tidigare till stallet och så var det inte så många lektioner, så har jag tagit hand om världens bästa polle också :D (och sen blev det inte kålpudding till lunch som det stod att det skulle bli). Det enda dåliga var nog att tåget till stallet var för senat xD I stallet har jag fixat till C, tvättade svansen + benen osv. för dom ska tävla imorn :) Fast jag följer inte med, det är så tidigt.. Men vi har stalltjänst på söndag ;)
Juste, jag tror Herkules har fått en förkylning av nå slag. Han är alldeles kall om nosen :( Så nu har han en halsduk på sig :D Haha x) Han är så söt.
Åh, den trettionde kanske vi ska åka på kryssning :)
Emelie, mamma och jag. Om emelie får förstås :P Men jag hoppas :) Det ska bli kul!

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0