Ingen rubrik.

Tjabba. Hehe det kändes lite konstigt att gå till skolan i vårjacka när det snöade. Men det blev ju ingen snö, eftersom det var plusgrader. Det var ganska kort skoldag, och jag är nöjd med den. Fick MVG i bild :) Även fast vi inte får betyg än, så skriver lärarna typ vad vi har ändå.. Men jag vet inte. Fick dubbelstjärna på matten också, gjorde klart diagnosen och började med provet. Efter skolan gick jag hem till mormor ett tag, sen kom mamma och hämtade mig å vi åkte till mcdonalds :) Haha onyttigt jag vet, men men. Nu är jag hemma, har kollat på tv och lite sånt. Sitter och mumsar på en marabou non stop :) 

Längtar lite till imorn, ska se på film först i skolan så det blir inte så många lektioner :) Sen bär det av till stallet. Ska följa med Sofia och C, dom ska tävla. Eftersom vi kommer hem ganska sent så blir det kanske ingen

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0