bilddagboken

Haha jag har gjort en ny bdb. Pallade inte heta det jag gjorde längre, så jag gjorde en ny :) Och, jag fick en sån där "Småkompis" i present av Randi. Emelie,Jennie och jag fick varsin. Jennie fick en blå,jag fick en rosa och Emelie fick en flerfärgad :) Ni kanske undrar vad det har med det här och göra, men Jennie tyckte att hennes kanske skulle heta Allan. Och dom är ju småkompisar :) Sen är det så att eftersom jag har så otroooligt mycket fantasi (not), så heter min bilddagbok allankompis :)  Allan (namnet på småkompisen) och kompis (står för småkompis xD)

Haha tyck vad ni vill, men det duger bra för mig. Besök! :) Hehe, mera bilder kommer snart.

/Ida (allankompis.bilddagboken.se)

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0