coopi <3

Hej! Idag började vi med ENG, sen hade vi svenska. Till lunch fick vi pasta med ost&skinksås. På slöjden pratade jag och Randi lite medans vi täljde på några träbitar x) Men jag tänker inte säga vad vi pratade om ;) Efter NOn åkte vi till stallet. Där tog jag hand om Cooper och var på majshows träning. Hah jag gick ut på promenad med Cooper samtidigt som E&J red Jerry (fast inte båda på en gång xD) och Cooper blev jättebusig! Det var en ridgrupp som hoppade på vallen och C blev helt knasig! Haha han var så söt! Örona framåt, skrapade med hoven, hoppade upp och ner x)
Ska dit imorn igen, till den lilla busen :) Saknar honom redan!

Justeja, imorn fyller jag år :D Och E&J :) <33 Hihi längtar redan! Mest av vill jag ha en mobil. Hoppas att dom som läser min blogg (familjen) köper en åt mig!!! x) Har haft min gamla i fyra år nu, den börjar bli konstig och repig xD Så, want want want!

Vi syns /Ida


Kommentarer :)
Postat av: DG

håller med dig rätt låt vann

2009-05-18 @ 23:08:41
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0