direkt från Silja Line

Hallå! Haha det gick att blogga från båten :D Det fanns internet här, men jag ska nog skriva resedagbok ändå. Kul att spara och läsa senare :)  Iallafall. Mamma hämtade oss vid tre, sen bar det iväg in till stan. Haha E och jag hade skitkul i bilen, log åt alla som åkte förbi och satt och dansade och sjöng. Haha <3
Sen var det nån olycka i stan, så allt stod typ still.. Så vi vände, parkerade och sprang till tunnelbanan. Vi tog den till centralen, sen till gärdet. Där ifrån sprang (!) vi till hamnen, och checkade in. Haha jag blev den sista, av alla, som gick på :) Fast, vi kom så sent så dom tog ingen bild på oss ;/  Jaja. Vi "gjorde oss hemmastadda" i hytten, sen gick vi och kollade runt lite. Har ätit supergod middag :) Imorn blir det buffé!  Nej nu ska jag sluta skriva, min datortid går snart ut. Skriver kanske imorn, om det blir någon data :) Puss

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0