födelsedagsbarn :D

Haha ja idag fyller man år då :) Klockan 10.36 tror jag det var ;) Mamma väckte mig med frukost på sängen imorse (för en halvtimma sen xD) :D Fick ett par örhängen, och ett par ridstövlar <33 Fast jag får åka och prova dom själv, eller asså mamma och jag ska åka dit på onsdag kanske. Hihi :) Snart ska jag till skolan, ska möta E&J. Som också fyller år idag! Hihi E och jag är ju typ stjärnsystrar, för vi är födda samma dag (på samma sjukhus och nästan samma tid), och vi heter samma sak (fast jag heter det i mellannamn). Och vi är ju bästisar :) <3 Nej nu måste jag gå och fixa mig. Hur långt tror ni E&J har kommit? Får nog ta och ringa dom också. Ha en bra dag :)

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: pau

Grattis:)

2009-05-19 @ 10:28:13
URL: http://kungpau.blogg.se/
Postat av: ylva

grattis på födelsedagen :) <3

2009-05-19 @ 18:40:11
Postat av: rebecka

grattis på födelsedagen :)

vart ska du handla stövlar?

2009-05-19 @ 21:06:08
URL: http://godisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0