inga bilder blev det, har ingen ork!

Tjenamors. Åkte ju som sagt till Berga igår med M, de va kul :) Efter åkte vi och hälsade på Emily och hennes häst. Kul att träffa dom! Tror hästen hette nånting med Pilota eller vad det var.. Måste ta reda på det!
Tyvärr hade jag inte så bra stallkläder på mig :P Hade inte räknat med att vi skulle åka dit.. Men vi ska nog dit snart igen :)
På vägen tillbaka igår köpte vi pizza, och åkte hem till mormor och åt dom. Sen åkte vi hem, då var klockan plötsligt typ åtta! Kollade på nån film, sen gick jag och la mig.

Vaknade runt elva, ska kanske åka till stallet snart. M måste fylla på min mobil, har inga pengar kvar! Och inte Kompis heller för den delen.. Men men x) Vi ses /Ida

Kommentarer :)
Postat av: sara

Men Ida det blir mycket roligare om du lägger in bilder:D

2009-05-31 @ 20:32:26
URL: http://rosajeans.blogg.se/
Postat av: randi

Då förstår jag varför du inte svarar på mina mess x)

2009-05-31 @ 20:45:03
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0