Långt om långt.

Halloj! Det har inte blivit tid att blogga, åkte hem till syrran direkt igår från stallet igår. I fredags var jag hos Anja, andra var där också, men orkar inte rabbla upp alla :) Vi hade jättekul! Grattis än en gång Anja <3

Följde med Cooper och Sofia tävlade igår. Haha gick upp fem x) Dom var jätteduktiga tycker jag. Vi var i Gnesta, Sofia hade jobbat där och Coopi stog där förut :) Haha han var så söt, han kände igen sig! Han gnäggade massor när vi öppnade transporten, och han var jätteglad! Fick söta bilder på honom :) Åkte till stallet efter och gjorde allt åt lilla C. Sen åkte jag och M till strängnäs. Det var jättemysigt å träffa alla. Åkte hem idag. Åkte direkt till stallet. Har tagit hand om Cooper och varit med på majshowsträning. Ska ha Falken, haha det kommer bli jättebra :) Bara han inte var lika feg som han var första gången han skulle gå förbi några höbalar x) Haha. Nej nu ska jag äta upp min glass. Hejdå!

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0