Nu är jag määättt!

Haha hejhej :) Skolan gick ganska snabbt, hihi många sa grattis och på tyskan var alla tvugna att sjunga x)<3 Åkte till stallet efter skolan :) Tog hand om söta Cooper, och red Belle. Det gick sådär på ridningen.. Men det var kul :) Hoppas jag får henne imorn! Eller symfonie.. Haha kan inte bestämma mig. Efter ridningen nattade jag Coopi, sen åkte vi till donken (a) Åt middag, och köpte en donut efter ;) När vi kom hem duschade jag och kollade på DH. Och så har jag ätit kladdkaka. Så ni kanske fattar att jag är mätt xD Nej nu ska jag springa upp för trappan,så att allt onyttigt kanske försvinner :)  Ha det lika bra som jag har haft! Ciao /Ida (<3 AlexanderRybak :O:D<3333)


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0