Nu funkar min mobil :)

Jippie! Den funkar, fast den är väldigt knäpp. Den stänger av sig ibland och sånt men det går att smsa och ringa!

Idag hade vi typ nån speciell dag, vi pratade om sammanhållningen i klassen och sånt. Tror inte det förändrade så mycket, men vad vet jag vad dom andra tyckte. Efter skolan stannade jag kvar, för Debbie kom dit :) Var där till typ halv fyra. Hon hade med sig en liten bil, som hon skulle typ göra så att den kunde åka ett par meter.
Kul å träffa henne! :)<33

Sen gick jag hem, åt mellis och kollade lite på tv. Åkte till SKHLM sen med mamma och köpte mina skor :D Åt middag där också. Skorna är typ svarta, med snörning, och klackar. Svårt å förklara... Men jag lägger in bild när jag laddar upp!
Vi ses :) /Ida

Kommentarer :)
Postat av: sara

Tjoho:D Blev lite orolig ett tag x)<3

2009-05-29 @ 18:31:13
URL: http://rosajeans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0