see you on friday

Hallå i stugan! Snart ska vi åka, väntar bara på E som ska duscha. Hon är så seeeg! Haha :) Vi har samlat in lite pengar, tack alla generösa människor! Haha speciellt E's mormor,  vi fick typ lite mer än 40 kronor av henne tror jag! e
Vi åt på donken, och köpte godis till resan också. Så nu är vi nog har vi nog allt :)

Vi ska gå när E har duschat klart, och packa klart det sista. Eller, vi har packat klart men vi ska kolla så att vi inte har glömt nått.  Här är min packlista;

*kläder
*kamera + batterier
*böcker! Flera ton x) Haha nej men en tjock HP,sudokubok,anteckningsbok (ska skriva resedagbok för vi kan ju inte blogga..), korsordstidning och lite till
*pennor
*smink,parfym,hårgrejor och tandborste :) (&tandkräm)
*skor
 och lite till ;)

Nu måste jag stressa E lite. Finland, se upp för nu kommer vi :)

Kommentarer :)
Postat av: randi

Hälsa mumin från mig! Ha en trevlig resa och glöm inte mitt godis!<33

2009-05-06 @ 14:30:41
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0