Hela veckan ihoppressat till ett

Hallå alla läsare! Hah kollade statistiken, och har faktist haft 15+ varje dag under tiden då jag inte kunde blogga :) Det var lite kul.  Iallafall nu kommer ett lååångt inlägg, eller nej jag ska nog korta upp det;

Måndag: Skola, sen stall. Tog hand om Cooper :) Sen tror jag inte det hände någe mer.... Fast vem vet ^^

Tisdag: Skola, sen stall. Tog hand om världens bästa häst och red Kask i paddocken på kvällen. Det gick inge bra alls, eller jo lite men han lyssnade typ inte! x)

Onsdag: Skola, sen åkte jag och M till Huddinge. Skulle kolla på skor men jag hittade inga..

Torsdag: Skola, vi kollade på film efter lunch. Fast jag kollade bara på halva, för sen var jag tvungen att gå till tåget. Åkte snabbtåg hem till Carla :) På kvällen gick till brasan dom hade där, det var jättemysigt.

Fredag: Fick skjuts hem av dom, för dom skulle på kalas. Skulle åka till stallet sen och hänga med C och Sofia på tävling, men jag var jättetrött och åkte till pappa en stund på kvällen. Åt middag där, vi kollade lite på tv och sånt. Sen åkte jag hem igen, var där medans mamma var hos en kompis. Cyklade hem från centrum halv tolv på natten typ x)

Lördag: Skulle egentligen åkt med E&J till stallet på morgonen, men åkte senare för jag orkade inte åka så tidigt x)
Åkte dit vid lunch typ, tog hand om sötisen Coop :) Skrittade ut i skogen, Madde och Edwina följde med också :)
Åkte hem vid sex, ganska sent men det var skönt eftersom det knappt var nå folk i stallet.

Idag, Söndag: Ska åka till stallet, får se vilken buss jag tar. Åh orkar inte åka buss x)
Tyvärr är den här datorn så seg, så jag får nog ta och avsluta nu.
Ha en bra dag

Kommentarer :)
Postat av: Jennifer

sv: oj de va länge:O hur mår du då?:D

2009-05-03 @ 11:16:36
URL: http://jenwer.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0