Spiritz (s?) friend

Hallå i rutan. Hur har ni haft det idag? Jag har faktist haft det ganska bra :D Skolan gick seegt, men jag jobbade bra på svenskan :) Efter skolan gick jag och E hem, sen fick vi skjuts till stallet. Gjorde allt åt "The shiny kopp" (eller hur det stavas, fråga Randi). Åkte till Hööks sen och köpte mina ridstövlar :) I <3 them! Hehe fast mina fötter ser kilometerlånga ut i dom.. Tycker jag iallafall x) "red in" dom på specialen, hade spirit. Han var fin i skritt och trav, men i galloppen blev han jobbig x'D Men jag hade faktist kunnat försöka mer, fast var så otroligt trött.

Måste nog sova snart. Majshow imorn :) Kom inte å titta! Haha
/Ida

Kommentarer :)
Postat av: randi

haha x) bästa smeknamnet på honom tycker jag! och jag e "uppfinnaren" :D och jag tror faktiskt att det stavas sådär :S <3 kolla min blogg och glöm inte att kommentera!

2009-05-21 @ 13:04:31
URL: http://raandi.blogg.se/
Postat av: tessan

sv: haha , nepp dom är så korta (a)<3

2009-05-21 @ 18:28:02
URL: http://ttessans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0