Buffé? Ja!

Skrev det här inlägget igår, men sen dampade sig datorn. Fast som tur va så sparades det  :)

Halloj :) Ska försöka skriva lite kortfattat, ska sova snart. Tur att det finns internet (a) Idag var vi i Helsinfors :) Steg av båten vid 11 ungefär. Gick runt lite, fotade massor. Bilder kommer så fort jag har tid när jag kommer hem ;) Köpte en tröja, på gina (a) Den är randig, blå och vit. Och så köpte jag (läs: Mamma) strumpor som man kan ha i ballerina :)  Åt hamburgare till lunch :) Gott! Sen gick vi igenom Saluhallen, såg massa hästar i choklad (a) Asså, chokladfigurer. Gick på båten halv fyra. Bokade bord till buffén. Sen bytte vi om, och gick ner och åt. Supergod middag! Värt pengarna. Efter det kollade vi på lite mer akrobatik, som igår. Senare gick jag och E å badade :) Badade i typ 45 min. Det var ganska litet, men mysigt! Haha vi gick ut på däck i bara badkläder, skitkallt! x) När vi var klara gick vi ner och bytte kläder. Jag invigde min nya tröja :) Sen gick vi upp till cafét, drack te och läste HP. Verkligen jättemysigt. Nu är vi klara, ska gå och sova. Vi hörs imorn! nu är vi på väg hem, kommer sakna silja line!

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0