Lite stall

Tjaba. Kom till Stockholm vid halv tio, sen hämtade Herkules hos Anna&Niklas. Han såg ut som om han hade haft det bra :) Det tror jag att han hade också. Dom hade varit ute och sprungit sa Niklas. Åkte hem, packade upp lite. Sen gick jag och E ner till skolan för å kolla på filmerna från Järvsö. Det såg supermysigt ut, längtar! Åkte till stallet sen, ville träffa Cooper men dom var på tävling.... Så jag mockade fyllde påsarna och tvättade saltstenen (den var typ helt svart! smutsigare än den brukar vara x) Fast han brukar inte slicka på den så ofta... Men jag har ju inte vart i stallet sen i måndags) åkte hem sen.  Nu har jag ätit, kollar på talang samtidigt som jag bloggar ;)

Skriver imorgon, kan nog inte åka till stallet för ska passa syskonbarnen. Men vi får se vad det blir för tider :)
Vi hörs /Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0