ich bin glücklig

Tjena mors! Sitter hemma hos E :) (och J fast hon är inte hemma), hon håller på å packar. Snart är vi iväg! Hihi längtar :)  Haha E är lite seg på att packa, eller inte enligt henne (a) Nej men hon är duktig! Iallafall, min dag har vart bra :) Hade SOprov, det gick väl ganska bra men vi får fortsätta nästa vecka. Och jag och T var inte med på tyskan, för att vi (+A,E&J) var hos skolsyster å mätte oss och pratade om ridlägret i sommar. Hennes dotter ska tydligen på samma ridläger som vi :) Tänk att vi tar upp ett helt ridläger x)  

Iallafall, hoppade över ridningen. Hade velat va med, vi hade teori, men jag kände att jag inte orkade och ville vara med bästis istället. Hah det låter lite konstigt, men orkar inte förklara.

Snart ska jag och bästis hem till mig och packa :) Sen ska vi kolla på - *trumvirvel* Desperate houswives :D Iallafall om Emelie skyndar sig lite :P Hon har hållt på och packat i en timma nu! Får väl skynda på henne lite.
Tänk, om ett dygn är vi på väg över östersjön! :D Haha det ska bli superkul, bästis <3
Nu blev det lite långt inlägg, fast det ser litet ut på datorn (a) Aja vi seees :)

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0