Jag är en liten hacker.

Tjena mors. Åkte till stallet som sagt, kom dit vid kvart i två ung. Tog in Coopi, sen gick jag upp till smedjan med Madde & Anja :) Vi, + andra, var med på en kurs om hästens sjukdomar. Lärorikt! Haha det där lät lite roligt, men sant :)
Sen skrittade jag fram C åt Sofia, och kollade när hon red. Hon sa att han var spänd, och sen när jag skulle trava av så fick jag trava med typ helt långa tyglar för att se om han längde lite på halsen x) Och det blev inte så mycket, men det verkade som att det var skönt att trava på utan några krav.  Sen tog jag in honom, sadlade av, mockade, torvade osv. Åkte hem vid kvart i sju ca. Har kollat på Gossip girl, duschat och ätit sen middag :) haha den står fortfarande här, väntar på att bli uppäten. Vi ses :)

Justeja, har äntligen fixat ljudet på min lilla dator :) Okej, den är megastor. Men men! Haha mamma kallar mig för "sin lilla hacker"

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0