WANTED: headline

Hej. Idag har varit en usel dag! Iallafall dom senaste trettio minuterna.

Dagens ljuspunkt var nog efter skolan, då åkte jag och vännerna till SKHLM. Köpte jeansshorts (stavning?) och typ strumpbyxor. Hoppas det är bra väder imorn så att jag kan ha dom.

Det som var helt okej idag, var skolan. Vi hade diagnos på musiken, men det gick ganska bra. Och engelskaprovet hade vi sista timmen, det gick ganska bra det också men provet var lite wierd..

Det jobbiga (!!) var att jag tappade min mobil i toaletten. Hade den i fickan, och så plums ner i toan. SUCK!! Hoppas den funkar när den har torkat färdigt :( Gillar min rosa lilla mobil! Den är skön att smsa med också..
Nu ska jag gå å sörja lite med en kopp te, thekakor, HPbok och Grey´s. Hejdå

Kommentarer :)
Postat av: rebecka

hahaha, va smidig du e XD

2009-05-27 @ 22:27:00
URL: http://godisbecka.blogg.se/
Postat av: anja

jag sörjer med dig Ida <33 :)

2009-05-28 @ 07:56:34
URL: http://likeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0