26/11-09 - snart julafton! :D

Hihi va gulligt, ser att endel fortfarande besöker min blogg även fast min uppdatering är supäärdålig. Har inte lust att blogga längre, men bloggen kommer vara kvar! Det är väldigt mycket i skolan, massa prov och läxor och sakor som ska lämnas in. Man har inte riktigt ork att blogga, finns inget speciellt kul att skriva heller.

Men men! Jag bloggar ibland när jag har lust :)


Kommentarer :)
Postat av: syster

Ja,jag är en av dom som tittar in ibland. Fortsätta blogga vill jag ju såklart att du ska göra!



Kram

2009-11-27 @ 19:24:21
Postat av: Cajsa

hejsan! :) det va inte igår!

jag har inte läst andras bloggar nu på ett tag utan fokuserat på min egna blogg och mitt mående, får se hur det går att komma tillbaka och läsa nu. :)

hoppas att du har faft det bra den senaste tiden?

xx C...

2009-12-05 @ 12:52:02
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0