God morgon!

Jag gillar inte att dom har gjort om lite på blogg.se.. Det har faktist blivit sämre tycker jag! Dom kunde gott ha kvar det gamla.

Idag vaknade jag runt tio, inte mycket mer har hänt. Frukost, tv, dator. Jag är jättesugen på att shoppa! Har faktist lite pengar på kontot nu, men det är typ ingen hemma :( Och sen kommer ju Carla m. familj sen vid 13 / 14, det ska bli kul å träffa dom :)

Fast innan dess måste jag tvätta håret och fixa lite. Ikväll är det gårdsfest här, det ska barnen vara med på för Carla&Risto skulle nånstans. Hm.. funderar på att göra flätor så att håret får lite "form" :) Men jag kan inte göra det , och jag vet inte hur det är med mammas hårkonster.. Men Carla kanske kan? :D en snabbis innan ni åker? ;)


Sen har jag glömt å säga att "min" mobil har kommit in på Netonnet i slagsta, men vi har ingen bil så vi kan inte åka och köpa den :( Jag vill ha min mobil nu!


oj, ett långt inlägg.. jag brukar dela upp det lite så kanske det blir lite roligare att läsa. För jag brukar iallafall inte orka sitta och läsa kilometerlånga inlägg i ett sträck.
aja, vi hörs :)


Kommentarer :)
Postat av: Anonym

säger du NU...du kunde ha frågat när jag va hos dig :)

Klart jag vill fixa med ditt hår, om jag nu kan ;)



Jag läser din blogg allt för sällan, det märker jag ju nu!



Puss på dig, syrran!

2009-09-06 @ 22:59:49

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0