LG KS360


bilden är ganska dålig, men det är för att jag har förminskat den.


Den mobilen vill jag ha :) Helst den rosa, men det verkar inte som om dom säljer den i sverige.. Iallafall inte vad jag har sett, nån som vet?

Annars vill jag ha den blåa tror jag. Den röda var... för röd x) Haha men den blåa var snyggast tycker jag. Har letat ett tag efter en ny mobil, och tror den här kan vara bra. Förut ville jag ju ha W350i, men jag har hört att luckan går sönder lätt.. Så jag köper, förhoppningsvis, den här istället :)

Jag tror att vi åker redan imorn till Netonnet. Hoppas hoppas hoppas :D


Kommentarer :)
Postat av: Emelie

den var ju jätte fin :D men jag tycker du ska köpa den rosa!!! :D fast om dne inte fins så var den blåa fin oxå :) <3

2009-09-06 @ 21:43:16
URL: http://emmiewallin.blogg.se/
Postat av: randi

fett cool! men du får lära dig skriva med knapparna i alfabetsordning gemfört med på datan :P

2009-09-07 @ 09:27:39
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0