morni'n

Dina chanser att gå av vid rätt hållplats ökar dramatiskt med frukost i kroppen.

Haha det läste jag på mjölkpaketet nyss.
Vaknade imorse av barnen som sprang runt och lekte där nere ;) Sen blev det alldeles tyst, och jag tänkte att dom kanske hade gått ut. Men Lilla I kan ju inte vara ute själv tänkte jag, och så hörde jag när hon gick runt där ute och hickade, haha. Jag klädde på mig och gick ut, och där stod M och höll koll på dom. Så jag gick in igen och åt frukost.

Vet inte vad jag ska göra idag.. Jag vill köpa min mobil, men M ska hämta våran bil imorn :( Hah kan inte vänta tills imorn!

ha en bra dag ;)


Kommentarer :)
Postat av: randi

vad kul att du ska få en ny mobil snart :D du har ju haft din rosa ett tag ^^

2009-09-06 @ 13:14:59
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0