Sunday

Carla och dom åkte hem på eftermiddan. Efter vi hade ätit pizza nere i centrum :) Sen har jag kollat på Greek, sista avsnittet för säsongen. Dåligt avslut tycker jag :o Men det är säkert för att man så gärna ska kolla på nästa säsong.  xD Och så har jag kollat på Privileged, lika bra som vanligt haha ;)



Nu sitter jag här och dricker chaite. Jag har "kommit på" skillnaden på chailatte och chaite. Haha redan, tänker väl ni då ;) men anyway :) Alltså, chailatte är ju te med skummad mjölk. Och chaite, ja det är väl antagligen vanligt te :) Jag har mjölk i mitt ;b Haha smartas i know..
Jag gillar chailatte mer än vanligt te, det blir lixom mer "riktigt" eller vad man ska säga xD

Vad säger ni, hiss eller diss för chai?


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0