100213

Halloj =) Min uppdatering är verkligen dålig! Vet inte vad jag ska skriva lixom..
Den här veckan har gått fort, red Spirit i tisdags :) Det gick inte så jättebra, sträckte typ foten eller nått så gav upp på slutet. Men galoppvolterna med cavaletti blev faktist riktigt bra :)

Har gått och blivit förkyld dessutom. Smart just nu lixom, dagen innan alla hjärtans dag :O Jag gillar inte att vara förkyld :(
Skulle gjort provet igår, men sköt upp det till måndag. Sov ganska dåligt igår och måste plugga mer.. Vi får hoppas att det går bra på måndag ;)
Såg Baksmällan igår med Mattias också :) Har sett den ett par gånger tror jag, sist va typ nyår ^^ Den e bra, värd att se tycker jag :)

Har typ knarkat halstabletter, he he, vill verkligen inte ha ont i halsen och va sjuk och allt den här skiten! Hoppas det försvinner snart. Ikväll ska jag stanna hemma o vila. Ska se Dum & Dummare på femman ;)

Vi hörs när vi hörs :) puss


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0