100215

Klockan åtta ringer moster. Mamma pratar i en halvtimme. Jag kan väl ringa pappa när hon lägger på, tänker jag. Men icke sa nicke. När en ringer, kör mamma på och ringer hela tjocka släkten. Plus kompisar. Telefonen kommer inte bli ledig på ett tag känner jag på mig.

Gud va trött jag är! Skolan gick ganska fort, åkte till stan efter med käraste Tessan :) Vi skulle äta, shoppa, och leta prao. Det blev Donken, två tröjor från H&M, femtioelva stycken nej och ett kanske. Förkyld som jag är kan jag till slut knappt prata. Haha gud va kul vi hade! Folk måste tycka att vi va jättekonstiga :o Men vem bryr sig? Inte jag iallafall. På stationen lyckades vi gå åt fel håll också så vi hamna jääättelångt bak. Sicken otur. Fick gå i den vedervärdiga snöstormen (överdriv.) ääända till bussen. Som som tur va väntade på mig.

Kom hem runt åtta, har druckit två koppar te och massor med honung i. Snart kan jag prata!! :D Det låter sorgligt.

Idrotten var jättekul föresten, hoppade upp och ner från olika grejer. Sen typ dansade jag upp och ner för trappan när jag kom hem. Är jag konstig eller blir man extra vig när man är förkyld? Dagens fundering.

Kärlek till er alla
. Speciellt till dig Mattias, eftersom rubriken inte blev som du ville.

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0