en bra och en dålig.

Det braiga är att jag har verkligen lust att blogga! Och det dåliga är att jag har typ ingenting att skriva..

På ridningen i tisdags hade jag världens sötaste superponny, spirit :) Det kanske inte gick bäst, men han är så härlig tycker jag! Vi hade Elin H, för Linda var sjuk.
Igår var Linda fortfarande sjuk, så vi fick ha Elin A i specialen. Hade Araben, var inte så supertaggad eftersom jag hellre ville ha spirit. menmen. Det gick sådär, haha Araben hoppade runt lite ibland, och sparkade bakut vid en och annan galoppfattning. Haha men det va kul :) 

Skolan då... Matteprovet del B gjorde jag idag. Det gick bättre än del A faktist :) Och imorn är det NOprov! Inte aaalls taggad för det, jag gillar inte no :o Magnetism.....

Vi får se hur det går med det. Wish me luck!


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0