sportlov ♥

Okej, nu ska vi försöka blogga lite. Dålig uppdatering jag vet :O Men, vet inte riktigt vad jag ska skriva... Om ni vill att jag ska uppdatera så får ni säga till, jag har minsann inte sett några kommentarer här inte. Aja.
Äntligen sportlov! Slutade sista lektionen med ett matteprov, hoppas det gick bra (a) Det var ganska svårt, och har inte pluggat så mycket.... Menmen!
Tessan hängde med hem efter skolan i fredags :) Vi skulle ringa och kolla prao, men tror ni det blev nått av det? Hehe, nej.  Men vi hade kul iaf :D  Va m. Mattias på kvällen :) Igår också haha, mys :)

Ska försöka planera sportlovet lite. Ridning tisdag & onsdag, bio med Tessan på torsdag. Måste få in en pluggdag med... Och massa annat också :O Det blir väl typ fullt upp hela sportlovet :) Men det gör absolut ingenting ;o

Nu ska jag fixa nått att äta, talktoyoulater

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0