allt som varit.

Har märkt att det tar jättelång tid för bilderna ska visas, undrar vad det beror på? Någon som vet? (a) Släng in en kommentar vetja ;)

(varning för långt inlägg)

Hur har ni haft det då? Bra hoppas jag. Hoppas att ni har överlevt min otroligt dåliga uppdatering ;) Haha. Jag har haft det bra, julafton va kul, som alltid ;) Fick massor av fina julklappar! Bl a en gitarr & skullcandy :D Supernöjd med juldagarna, hela familjen kom över :) Umgicks med familjen, åkte skridskor bland annat, HAHA ramlade bara en gång faktist (y):) Supermysigt.

På nyår var jag hemma hos E&J med dom, Tessan och Anja :) Vi hade jättekul, haha anja gjorde en liten film :)(kolla på den i hennes blogg). Somnade klockan 9, vaknade runt 12. Haha tog igen alla borttappade sömntimmar idag, vaknade runt två tror jag. Snart måste man verkligen börja räta upp sovandet (haha visste inte vad annars jag skulle skriva), skolan börjar ju om bara en vecka. Och då tror jag inte att jag kommer kunna hålla mig vaken på lektionerna om jag somnar tre varje natt. Nej snart får det allt ta och bli ändring på det!

Annars då... Lite trubbel i kärlekslivet ^^ haha okej inte riktigt så, men har lite grejer jag måste reda ut. Inte alls så stora grejer bara jag som överreagerar, gör fel, förstorar upp allt, och allt blir bara konstigt. Så, det står nog först på att göra-listan. Vet bara inte hur riktigt.... Aja det löser sig :)


Haha ganska långt inlägg. Pris till er som orkade läsa allt! Vi hörs imorn, om inte tidigare :) (okej kanske inte så troligt, en timma och tio minuter kvar till imorgon) Hejdå ♥

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0