friday.

Jag kom på att jag inte har bloggat sen i måndags :o Hah dålig bloggare jag är.

Aja, skolan rullar på, det händer inte så mycket. Det har varit svinkallt, men igår fixade dom äntligen värmen. Så idag var det varmt i klassrummen :D Haha det kändes lite ovant.
Ridning var det i tisdags, haha jag valde sist och fick Sunny. Yey tänkte jag. :) . Det gick sådär, hahah Linda sprang efter med longerpiska (stavning) på slutet :D Då blev det allt fart på den lille ponnyn ;)

Sov hos Anja från onsdag till torsdag, mys :) Haha vi kollade på videor, och gud va vi skratta haha :')

Följde med Anja hem efter skolan idag, haha vi hann bara äta mellis, sen skulle Anja möta Anna i centrum. Jag tog bussen hem, och nu sitter jag här :) Ikväll händer det väl inget speciellt, ska kolla om det är nå bra på tv. Justeja, i helgen går Scary movie 2 och Scream 2 också :) Det ska jag kolla på ;)

Långt inlägg det blev ^^ Aja det har ju ändå gått ett par dagar. Vi hörs!

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0