he he he.

Ja justeja. Bilder var det. Eh ja. Får väl ladda upp dom då. Det är bara det att blogg.se är så segt :o Lixom, ladda upp en bild i taget... Ni kan inte klandra mig :) Haha men jag får väl ta mig tid att ladda upp dom..

Sov hos anja inatt :) Föresten, säger man inatt? Jag menar inatt det är väl natten som kommer nu, inte den som varit? Aja den natten som varit iallafall. Mysmys :) Vaknade runt tolv tror jag. Sen fick ja skjuts hem vid sex :)

Det är verkligen svinkallt här hemma! Haha mamma satte på torkskåpet, ugnen, tände alla ljus vi har, och började laga mat. Jag sitter här inlindad i en filt ^^) Skulle egentligen ut med tessan, men det är fan ännu kallare ute ju :o Hehe tessan det får bli en annan dag tror jag (a)

lots of love ♥

Kommentarer :)
Postat av: tessan

sv: jag vet :O älskar hennes hår :D hon på bilden asså (a)



hahah ja du jag håller med! nästa vecka ska det typ bli noll gradigt :D:D tjoho!

2010-01-05 @ 20:08:04
URL: http://theresehansen.blogg.se/
Postat av: Marilyn Lautner Elfsö

det heter inatt, med tanke på att dagen är slut 24/00.00, och natten är ju lixom från 01.00 till typ 04.00 XD

2010-01-05 @ 21:02:22
URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0