IKEA

Åkte till Ikea idag med mamma. Det gick väldigt fort faktist! På vägen ner till lagret fick med oss en timer och ni vet såna där som man har papper i ^^ mappar eller vad man ska kalla dom... HAh förlåt men kommer verkligen inte på vad det heter. Iallafall, för ett tag sen kollade vi ut en bokhylla till mig, för min är väldigt smal och ser ut att kunna falla ihop när som helst ^^, och jag bestämde mig för en Bestå ;) Haha tyvärr fanns den inte på lagret då, så vi åkte tillbaka idag och då fanns den! Så nu har jag en finfin bokhylla i mitt rum :) Haha.


den är lite brunare ^^


Kommentarer :)
Postat av: rebecka

sv: ja :D <333

2010-01-11 @ 07:13:12
URL: http://tiszla.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0