Munday.

Ingen uppdatering igår kom jag på nu, haha vill ni veta varför? Jag glömde helt enkelt bort att jag hade en blogg =) Haha lätt hänt när man inte har skrivit på ett tag.

Igår åkte jag hem till papa i södertälje :) Han har sålt båten nu, men inte flyttat ut allt helt. Var och kollade lägenheten han bor i, jättemysig! Ingalill var där också :) Vi har inte träffats på ett tag så det var kul!
Kom hem runt fem kanske, då kollade ja på lite filmer och sådär. Gick och la mig runt elva tolv kanske, ganska tidigt tyckte jag, men ändå somnade man ju runt halv tre.. Haha vissa personer håller en helt enkelt uppe =) Fast igår var det nog jag som inte var trött (a)

Vaknade nyss, hehe, har ätit frukost och nu ska jag tvätta håret. Sen kommer tessan hit :) wihoo, vi har lite planer ;) Haha vi får hoppas att vi genomför dom också!
Nej nu måste jag skynda mig, tessan har nog vart vaken ett tag och väntat på mig ;) TTYL♥

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0