music

I ♥ Spotify säger jag bara. Haha förut sökte jag alltid runt på youtube, fatta hur jobbigt det måste vart :) haha. Nu har jag fem spellistor på spotify. En med twilight&new moon musik, en med musik jag brukar plugga till, en med lite snabbare låtar, en som heter typ "första" för det var min första spellista, där finns det massa gott och blandat. Även dåligt. Och till sist har jag en som heter favoriter, där finns alla mina favoriter jag har just nu. Jag lyssnar tyvärr sönder mina favvosar snabbt, så därför fylls det på med nya ganska ofta ^^

Aja jag tänkte dela med mig lite av låtarna ja lyssnar på just nu :)

Jay-Z - Empire state of mind


Iyaz - Replay


The Veronicas - Untouched


Foo Fighters - Wheels


The All-American Rejects - Move along


hehe okej det blev bara fem stycken, men det är tar så lång tid så det här fick duga (a) Enjoy :)


Kommentarer :)
Postat av: Cajsa

Den här kameran har jag http://cajsa1.webblogg.se/2009/december/samsung-pl55.html#comment :)

2010-01-07 @ 11:05:51
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0