spain

Åååååh nu är emelie och jennie i spanien. Jag är så himla avundsjuk :o Jag vill också åka utomlands och bli brun ! Ingen resa planerad i sommar :( Eller, ska på dansläger eller ridläger. Har inte bestämt mig än! Jag vet inte riktigt vad jag vill... Jag vill helst gå på dressyrinriktat (stavning?) ridläger men det vill ingen annan :( Ett par stycken har redan anmält sig till danslägret så det blir väl det antar jag.. Jaja vi får se!

Gotland ska ja till iallafall :D med anja :)<3 Haha jag älskar Gotland! (a) Förhoppningsvis har jag ny kamera då så foto foto foto blir det (: Och massa annat ;) Haha vill dit nu!


längtar till sommaren


Kommentarer :)
Postat av: rebecka

jag vill gå på dressyr inriktat ridläger:P<333

2010-01-10 @ 21:10:20
URL: http://tiszla.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0