historien om skåpet.

Hallå i ruutan (;
Idag har det varit asnajs väder! Sol och varmt :) Gick i shorts - det gillar vi! Visserligen med strumpbyxor under, men ändå ;) Lektionerna har rullat på, det var faktist ganska kul på idrotten. Vi körde basket, lite olika övningar. På svenskan skulle vi skriva vår dikter, haha vi kom på bästa B) Men tänker inte skriva dom här i bloggen...

Efter skolan gick emelie och jag och skulle försöka fixa lås hos vaktmästarn, vi fick ett :D Med varsin nyckel och en reservnyckel, det behövs haha! När vi hade lagt in grejerna i skåpet och skulle låsa märkte vi att det inte gick att stänga :P Haha så typiskt, så vi gick och hämtade en hammare hos Ernst för att banka på det lite (a) Haha men den där "pinnen" elr vad man ska säga var sne så vi skulle försöka räta ut den. Vi höll på en liten stund, haha sen kom vaktis förbi och han kunde minnsan stänga skåpet :o Haha vi får se hur vi klarar det imorn.
Haha historien om skåpet eller vadå, men jag tycker faktist det var på tiden att vi får skåp, har inte haft något i åttan :o Så de e najs ;)

Nu ska jag fortsätta käka min pyttipanna, vi hörs imorn eller nått :)
puss

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0