långt inlägg :B

haha man måste ju digga smilisen som jag kom på (rubriken). Tyvärr blir den inte lika söt i bloggen som på msn :(

Halloooooooooooooooooooooooooooooooj
Okej jag är trött. Har precis varit och vaccinerat mig, trodde seriöst jag skulle svimma.. Har nämligen gjort det hos tandläkaren en gång, inte kul.
Haha hos tandläkaren (a) Well, that's me. 

Idag har jag varit i skolan (surpriiiiise !). Efter skolan stannade jag kvar och repade, stannade kvar till fem (!), jag var superduktig tycker jag. För er som inte vet så har vi blivit uppdelade i grupper på musiken och vi ska spela upp Imagine av John Lennon. Jag lirar piano, det låter skitbra faktist :) Kör min egna lilla version, men det funkar supäär med dom andra i gruppen. Imorn är det uppspel, wish us luck ;)

Vad gjorde ni på valborg? Själv tog jag med mig locktången och stack hem till twins där dom, Anja och Marre väntade. Vi drog upp till Tullingeberg, där var det mycket folk. Mattias, Randi, Tessan, och Sara var där också :) Och massa andra haha ;)
Efter vi hade vart där gick vi, jag och co. som skulle sova hos twins, in ett tag men det var inte så länge för sen gick vi ut igen och träffade Fredrik och lite andra.
Däckade vid fem, efter en mycket händelserik natt. Vaknade runt tolv kanske, sen var jag med Mattias på dan :)

Ojojojojojojojojojoooooooooooooooooooj vilket långt inlägg det blev. Haha ni får ursäkta mig, jag är jättetrött, och har jättetråkigt, för min lilla älskling är i Italien :) Kommer hem på söndag. Längta!
Ni får ha det så bra, det ska jag försöka med iallafall.

/ida  som saknar sin älskling ♥

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0